Koulussa kaikki hyvin?
Oulun kouluista Ritaharjussa on eniten kiusaamiskokemuksia. Vietimme päivän kasiluokkalaisten kanssa. Miksi paljon puhuttuja ongelmia ei näkynyt?
Tämä on päivän ainoa ulkovälitunti.
Ritaharjun koulun yläluokkalaiset viettävät sitä omalla pihallaan. Talon toisella puolella on toinen piha, mutta korona-aikaan tehty jako on edelleen voimissaan.
Kymmeneltä alkaa 8C-luokan ensimmäinen yhteinen oppitunti, jolle menemme mukaan. Tarkoituksena on viettää koulupäivä luokan kanssa ja kuulla, mitä oppilaat kertovat koulustaan.
Aamupäivän välitunti vietetään ulkona.