Oululainen taloyhtiö sai ottaa hallintaansa kaksi huoneistoa, joiden vastikkeita oli rästissä.
Näin katsoo Oulun käräjäoikeus, joka on hylännyt osakkeenomistajan taloyhtiötä vastaan nostaman kanteen.
Kiistan kohteena olevat huoneistot sijaitsevat kerrostalossa Heinäpäässä. Eräs osakeyhtiö omistaa niiden hallintaan oikeuttavat osakkeet.
Tammikuussa 2024 taloyhtiö päätti ottaa huoneistot omaan hallintaansa maksamattomien vastikkeiden vuoksi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut