Osakas hävisi kiistan ou­lu­lais­ker­ros­ta­lon huo­neis­to­jen hal­tuun­otos­ta

Käräjäoikeus: Asuntoyhtiön toiminnan kannalta maksujen säännöllisyys on tärkeää

Oululainen taloyhtiö sai ottaa hallintaansa kaksi huoneistoa, joiden vastikkeita oli rästissä.

Näin katsoo Oulun käräjäoikeus, joka on hylännyt osakkeenomistajan taloyhtiötä vastaan nostaman kanteen.

Kiistan kohteena olevat huoneistot sijaitsevat kerrostalossa Heinäpäässä. Eräs osakeyhtiö omistaa niiden hallintaan oikeuttavat osakkeet.

Tammikuussa 2024 taloyhtiö päätti ottaa huoneistot omaan hallintaansa maksamattomien vastikkeiden vuoksi.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä