Oulun kaupunginvaltuusto pyrkii saamaan taustatuekseen yhteisen valtuustosopimuksen. Edellisen kerran valtuusto kokoontui lokakuun alkupuolella.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Oulun kaupunginvaltuusto jatkaa neuvotteluja valtuustosopimuksen aikaansaamiseksi nyt kuuden valtuustoryhmän kesken, kun perussuomalaiset päätti perjantaina irtautua sopimusneuvotteluista.
Valtuustosopimuksen takana olisi siten 62 valtuutettua 67:sta.
Kokoomus, keskusta, sosiaalidemokraatit, vasemmistoliitto, vihreät ja kristillisdemokraatit ovat kaikki ilmoittautuneet mukaan, kertoo sopimusneuvotteluiden toimikunnan puheenjohtaja Tomi Kaismo (kok.)
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut