Vaatesuunnittelu: Tytti Ala­pie­ti suun­nit­te­lee Pi­ki­saa­res­sa ui­ma­pu­ku­ja ja muita vaat­tei­ta

Pääkirjoitus: Ve­ty­ta­lous voi tuoda pi­ris­tys­ruis­keen Poh­jois-Poh­jan­maal­le, mutta myös vas­tus­tus­ta on odo­tet­ta­vis­sa

Tilaajille

Kotona teh­tä­vät ko­ro­na­tes­tit nou­si­vat kaup­po­jen hit­ti­tuot­teik­si ba­naa­nin, maidon ja kahvin rin­nal­le, mutta maskien kysyntä laskee

Ilkka ja Pirjo Karttunen ostivat kaupasta FFP-2 hengityssuojaimia.
Ilkka ja Pirjo Karttunen ostivat kaupasta FFP-2 hengityssuojaimia.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Kotona tehtävät koronatestit ovat nousseet monissa kaupoissa eniten myyvien tuotteiden joukkoon. Sen sijaan koronamaskit eivät enää tee kauppaansa entiseen malliin, osoittaa soittokierros paikallisiin päivittäistavarakauppoihin.

Kaakkurin Citymarketissa koronamaskien kysyntä on ollut tavaratalopäällikön Villepekka Keinäsen mukaan selkeästi laskussa kevään myötä.