Korona on ki­rit­tä­nyt lo­gis­tiik­ka-alaa – DB Schen­ker ja sen tuore ty­tär­yh­tiö Vähälä Yhtiöt ovat pär­jän­neet viime ai­koi­na­kin hyvin

Saksalainen kuljetus- ja logistiikkajätti osti oululaisyrityksen viime syksynä. Yhteistyötä Schenker ja Vähälä ovat kuitenkin tehneet jo yli 70 vuotta. Schenker satsaa kalustoon, mutta komponenttipula hidastaa uusien ajoneuvojen toimituksia.

Vähälä Yhtiöiden tuore toimitusjohtaja Mikko Rehtilä (vas.), Schenker Oy:n toimitusjohtaja Petteri Nurmi ja Vähälä Yhtiöiden tuotantojohtaja Toni Kokkonen Vähälän terminaalissa Oulun Oritkarissa.
Vähälä Yhtiöiden tuore toimitusjohtaja Mikko Rehtilä (vas.), Schenker Oy:n toimitusjohtaja Petteri Nurmi ja Vähälä Yhtiöiden tuotantojohtaja Toni Kokkonen Vähälän terminaalissa Oulun Oritkarissa.
Kuva: Jarmo Kontiainen

Saksalainen kuljetus- ja logistiikkajätti DB Schenker ja sen tuore tytäryhtiö Vähälä Yhtiöt ovat pärjänneet hyvin myös korona-aikana, Schenker Oy:n toimitusjohtaja Petteri Nurmi kertoo.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä