ADHD: Oulussa ke­hi­tet­tiin peli, joka voi jopa pal­jas­taa lapsen ADHD:n

Sirkus: Kahden lapsen äiti sai syk­syl­lä puhelun ja päätti karata sir­kuk­sen matkaan

Oulu: Ro­tuaa­rin palloa vaivaa mys­ti­nen vika, jota sel­vi­te­tään edel­leen

Mainos: Markkinointitoimisto Kolmas Polvi etsii markkinoinnin asiantuntijaa - tutustu ja hae tästä

Tilaajille

Tyr­nä­vä­läi­nen ra­vin­to­loit­si­ja Mikko Kuk­ko­ho­vi ke­hit­te­lee in­si­nöö­rin tark­kuu­del­la uusia tuot­tei­ta – "Lä­hi­ruo­ka yk­sin­ker­tai­ses­ti maistuu pa­rem­mal­ta"

Pohjoisen tuotteiden Arctic Food Lab -tuotemerkki hamuaa helmoihinsa paikallisia yrittäjiä ja tuotteita matkalla kohti Oulun kulttuuripääkaupungin huipennusta.

– Kaikki ravintolan ruokalistan tuotteet ovat kotimaisia, mutta pyrimme hankkimaan lähituottajilta kaiken, mitä saamme. Norjan lohi on poikkeus, Mikko Kukkohovi kertoo.
– Kaikki ravintolan ruokalistan tuotteet ovat kotimaisia, mutta pyrimme hankkimaan lähituottajilta kaiken, mitä saamme. Norjan lohi on poikkeus, Mikko Kukkohovi kertoo.
Kuva: Pekka Peura

Siitä se sitten lähti, kun informaatiotekniikan insinööri Mikko Kukkohovi testasi ilman ravintola-alan koulutusta, miten tyrnväläisestä perunasta saa kaikki parhaat maut irti.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.