Kaksi kiinteistön jätesäiliöön heitettyä sähköpotkulautaa aiheuttivat liikennevälinepalon Oulun Kaukovainiolla.
Tiistaina alkuillasta jäteauto tyhjensi kiinteistön pihalla olevaa sekajäteastiaa, johon oli heitetty kaksi rikkinäistä sähköpotkulautaa. Kun jäteauto oli puristanut kuormaa kasaan, toinen lautojen akuista syttyi palamaan jätetilassa.
Pelastuslaitoksen päivystävä palomestari Antti-Juhani Ervasti kertoo, että tulipalo oli sytyttänyt auton säiliössä olevia jätteitä, ja kuljettaja hoiti palon alkusammutuksen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut