Oulun käräjäoikeus tuomitsi perjantaina kolme miestä vankilaan jutussa, jossa hankittiin viime keväänä amfetamiinia. Osa siitä tuotiin Ouluun ja sitä jatkettiin jatkeaineella eräässä asunnossa Karjasillalla.
Vyyhteen kytkeytyy myös Vantaalla sijainnut maastokätkö, jossa oli metalliputkiloita. Oikeuden mukaan yhdessä putkessa oli noin kilo amfetamiinia ja toisessa vajaa kilo ketamiinia. Ketamiini on lääkeaine, jonka maahantuonti on luvanvaraista.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut