Vegaaninen vohveli raikkaalla marjasorbetilla on koristeltu viinimarjoilla, jotka ovat kuin tuulahdus kesästä.
Kuva: Kati Valjus
Ravintolassa
Sosiaalisessa mediassa osuu silmään mainos Makian vohveleista. Ai että!
Näkemykseni mukaan Oulussa ei oikein ole osattu tehdä vohveleista tuotetta. Täältä puuttuu vohvelikahvila, jollaisia eteläisessä Suomessa välillä näkyy. Siispä kipin kapin Puistokahvila Makiaan!
Pettymys on pieni, kun kahvilan sisällä ei näy mainintaa vohveleista – ei tauluilla eikä ständeillä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut