Viime kesänä Oulun kult­tuu­ri­pan­kis­sa nähtiin 28 000 kävijää vetänyt An­dyt-näyt­te­ly, tänä kesänä ei mitään

Olli Kuivamäki kertoo Taidetalo Kulttuuripankin viime vuoden olleen kiireinen. Arkistokuva.
Olli Kuivamäki kertoo Taidetalo Kulttuuripankin viime vuoden olleen kiireinen. Arkistokuva.
Kuva: Maiju Pohjanheimo

Taidetalo Kulttuuripankilla ei ole tänä kesänä omaa ohjelmatuotantoa, kertoo yrittäjä Olli Kuivamäki. Alun perin suunnitelmana oli, että toimintaa olisi myös tänä kesänä.

Kulttuuripankki toimii vanhassa Suomen Pankin rakennuksessa Kajaaninkadun ja Torikadun kulmassa. Talo on tarkoitus remontoida, mutta projektin aloitus on venynyt.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä