Juttusarjassa haastatellaan Oulun kaupunginvaltuuston ensikertalaiset.
Vihreiden uusi valtuutttu Liisa Väisänen kertoo aina olleensa kiinnostunut osallistumisesta ja vaikuttamisesta.
Kuva: Pekka Peura
Keitä koet edustavasi kaupunginvaltuustossa?
–Useimmat valtuutetut kokevat varmaan edustavansa koko Oulua ja kaikkia oululaisia. Äänestäjissäni uskon olevan paljon nuoria ja nuoria aikuisia. On tärkeää, että valtuutettuina on erilaisia ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia ihmisiä.