Traficomin kehittämishankkeessa jaossa oleva avustussumma oli tänä vuonna ennätyspieni. Avustus on menossa uusiin pyöräparkkeihin eri puolella Oulua.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Liikenne- ja viestintävirasto Traficom on myöntänyt Oulun kaupungille 347 000 euroa avustusta pyöräpysäköinnin kehittämiseen, Traficomin erityisasiantuntija Antti Rahiala kertoo.
Avustus on osa Traficomin laajempaa investointiohjelmaa, jolla tuetaan kuntia luomaan turvallisempaa ja houkuttelevampaa kävelyn ja pyöräilyn infrastruktuuria.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut