Marjo ja Markus Nordberg toivottavat nuoret tervetulleiksi töihin. Heidän mielestään kesätyönhakijan kannattaa mennä yritykseen paikan päälle esittäytymään. Taustalla Napapiirin ST1-aseman vuoropäällikkö Asta Harri.
Kuva: Pekka Aho
Nyt ei auta väittää vastaan.
– Jokainen meistä muistaa ensimmäisen työpaikan. Sitä muistaa työkavereiden nimet ja kaikki hyvät ja huonot jutut, liikenneasemayrittäjä Markus Nordberg sanoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut