Satoja ihmisiä työl­lis­tä­vä yrit­tä­jä­pa­ri kertoo, miten ke­sä­töis­tä tuli tärkeä rek­ry­toin­ti­ka­na­va heidän huol­to­ase­mil­leen

Seitsemää Oulun seudun huoltoasemaa pyörittävät Marjo ja Markus Nordberg haluavat tarjota nuorille kesätöitä, sillä se palvelee heidän yrityksensä liiketoimintaa.

Marjo ja Markus Nordberg toivottavat nuoret tervetulleiksi töihin. Heidän mielestään kesätyönhakijan kannattaa mennä yritykseen paikan päälle esittäytymään. Taustalla Napapiirin ST1-aseman vuoropäällikkö Asta Harri.
Marjo ja Markus Nordberg toivottavat nuoret tervetulleiksi töihin. Heidän mielestään kesätyönhakijan kannattaa mennä yritykseen paikan päälle esittäytymään. Taustalla Napapiirin ST1-aseman vuoropäällikkö Asta Harri.
Kuva: Pekka Aho

Nyt ei auta väittää vastaan.

– Jokainen meistä muistaa ensimmäisen työpaikan. Sitä muistaa työkavereiden nimet ja kaikki hyvät ja huonot jutut, liikenneasemayrittäjä Markus Nordberg sanoo.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä