Koiviston auton linja-autovarikolla Oulun Välivainiolla oli uhkaava tilanne tiistaiaamuna. Pelastuslaitokselta lähti kello 6.30 aikaan Sorvarien tielle 12 yksikön voimin suuren rakennuspalon valmiudella.
Linja-autovarikon ajoneuvohallissa oli alkanut kärytä sähköbussien latauslaite. Koiviston auton Oulun toiminnoista vastaava toimitusjohtaja Jussi Laitinen kertoo, että kyseessä on tehoyksikkö, josta voi ladata useampaa linja-autoa samaan aikaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut