Raa­hes­sa vas­tus­tet­tiin kolmen ky­lä­kou­lun lak­kau­tus­ta mie­le­no­soi­tuk­sel­la

Noin satapäinen joukko kokoontui tiistai-iltana Härkätorin puistoon osoittamaan mieltään Jokelan, Olkijoen ja Tikkalan koulujen puolesta.

Olkijoen koulua käyvät Hilda Österberg (vas.), Lilja Pitkälä, Eerika Rahja ja Elsa Taskila olivat lähteneet mielenosoitukseen oman koulunsa säilyttämistä tukeakseen. – Koululle on lyhyt matka, ketään ei kiusata ja kaikki ovat kavereita keskenään, totesi Rahja (toinen oikealta) Olkijoen koulun hyviä puolia kysyttäessä.
Olkijoen koulua käyvät Hilda Österberg (vas.), Lilja Pitkälä, Eerika Rahja ja Elsa Taskila olivat lähteneet mielenosoitukseen oman koulunsa säilyttämistä tukeakseen. – Koululle on lyhyt matka, ketään ei kiusata ja kaikki ovat kavereita keskenään, totesi Rahja (toinen oikealta) Olkijoen koulun hyviä puolia kysyttäessä.
Kuva: VESA JOENSUU

– Eläköön, kyläkoulu, eläköön, kaikui tiistai-iltana Härkätorin puistossa Raahessa, jossa pidettiin mielenosoitus kyläkoulujen säilyttämisen puolesta.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä