Mopomiitin jälkiä Oulun Ruskonseläntiellä.
Kuva: Antti Pasanen / arkisto
Mopot, moottoripyörät ja mopoautot olivat kuluneena kesänä poliisin erityisenä valvonnan aiheina. Poliisi valvoi ajoneuvojen kuljettajien kuntoa, ajolupien asianmukaisuutta, kypärän käyttöä, liikennesääntöjen noudattamista sekä ajoneuvon rakennetta ja kuntoa.
Ylikonstaapeli Jani Isoniemi Oulun poliisilaitokselta kertoo, että monessa suhteessa mopokesä oli poliisin näkökulmasta tavanomainen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut