Ou­lu­lai­set opet­ta­jat yk­si­mie­li­siä: Alle 13-vuo­tiaat eivät tar­vit­se omaa äly­pu­he­lin­ta – "Ei mitään järkeä"

Kyse on reilu viikko sitten julkaistusta THL:n ja Opetushallituksen digisuosituksesta.

Pohjois-Suomen opettajainpäivät järjestettiin perjantaina ja lauantaina Oulun yliopistolla.
Pohjois-Suomen opettajainpäivät järjestettiin perjantaina ja lauantaina Oulun yliopistolla.
Kuva: Tiina Wallin

Reilu viikko sitten torstaina jyrähti. Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) ja Opetushallitus julkaisivat digisuosituksensa, jotka koskevat alle 13-vuotiaiden digitaalisten laitteiden käyttöä.

Ydin tiivistyy yhteen lauseeseen.

Alle 13-vuotiaille ei suositella omaa älypuhelinta.

– Olen samoilla linjoilla.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä