Oulussa vaikuttava ex-urheilija on saanut Oulun käräjäoikeudessa tuomion lievästä pahoinpitelystä ja vapaudenriistosta.
Rikokset tapahtuivat huhtikuussa 2021 Kempeleessä yksityisasunnossa. Tuomittu, noin 50-vuotias mies löi seurustelukumppaniaan avokämmenellä ylävartaloon useita kertoja, mistä aiheutui uhrille kipua. Oikeus katsoi kuitenkin, että teko oli kokonaisuutena arvioiden vähäinen.
Lisäksi mies esti naisen lähtemisen asunnosta samana päivänä, kun riitely tapahtui.