Oulun matkailun toimitusjohtaja Yrjötapio Kivisaari sanoo päivän hotelliuutisten olevan ehdottomasti positiivisia kaupungin matkailun kannalta.
– Tällä hetkellä meillä on paikallisesti hyvin positiivinen vire, hän kommentoi.
Tiistaina kerrottiin, että Balder Finland on allekirjoittanut SRV:n kanssa sopimuksen Torihotellin kaupasta, ja keskeneräisen kiinteistön on määrä avata vuonna 2026.
Pohjois-Suomen hallinto-oikeus taas kertoi tiistaina hylänneensä niin ikään torin laitaan suunnitellun Terwa Towerin kaavaa koskevat valitukset.
Hyvää juhannusta!
Lue Kaleva Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut