Oulun ja Kemin välinen junaliikenne keskeytettiin vähän ennen kuutta illalla.
Tietoliikennekaapelin katkeamisesta johtuva ratajärjestelmävika saatiin korjattua kello kymmenen jälkeen illalla, kertoo Fintraffic.
Kaikki junat korvattiin bussikuljetuksilla Oulu–Kemi-välillä.
Aiemmin arvioitiin, että vika saataisiin korjattua kello 22:een mennessä.
Ratajärjestelmävika aiheutti myöhästymisiä useisiin juniin. Illalla VR:n junat kartalla -palvelussa kerrottiin, Intercity 28 lähtisi Oulusta arviolta 2,5–3 tuntia myöhässä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut