Marketta Leinonen ja Esko Leinonen pitävät Oulun latujen kuntoa tällä hetkellä hyvänä. Pakkaspäivän hiihtolenkki alkoi tällä kertaa Hiukkavaarasta.
Kuva: Tiina Wallin
Heikon alkutalven jälkeen Oulun hiihtoladut ovat avattu ja hyvässä kunnossa, ainakin sääolosuhteisiin nähden.
Näin kertoo laduista vastaava Petri Yli-Pyky Oulun liikuntapalveluista. Ladut on nyt avattu pääreitistön ja hiihtokeskusten osalta, vaikka paikoin lunta on erittäin vähän.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut