Oulun käräjäoikeus antoi keväällä 2019 erään oululaismiehen velkoihin liittyvän yksipuolisen tuomion.
Mies oli aiemmin ottanut kulutusluoton ja se oli erääntynyt, mutta hän ei maksanut vaadittuja suorituksia useista maksukehotuksista huolimatta.
Velkoja vei asian oikeuteen. Yksipuolisessa tuomiossa oululaismies velvoitettiin maksamaan velkojan vaatimat summat eli runsaat 2 400 euroa luoton pääomaa ja sille korkoa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut