Ritaharjun koulun koko tuplaluokka 6CD oli mukana Kansallisoopperan ja -baletin koululaisoopperassa Tähtiainesta. Koulun jumppasaliin toteutetusta kiertueohjauksesta vastasi Jonna Wikström (oik.).
Kuva: Pekka Peura
”Siistii, siistii, tää on niin siistii!”
Näin lauloivat Ritaharjun koulun kuudesluokkalaiset kovalla äänellä kiertueohjaaja Jonna Wikströmin vetämässä oopperassa.
Oopperan nimi on Tähtiainesta ja teemana kiertotalous.