Soile Isokoski
"Ooppera on niin siistii!" Ritaharjun koulun kuudesluokkalaiset tekivät esityksen yhdessä Kansallisoopperan kanssa

"Oop­pe­ra on niin siis­tii!" Ri­ta­har­jun koulun kuu­des­luok­ka­lai­set tekivät esi­tyk­sen yhdessä Kan­sal­lis­oop­pe­ran kanssa