Olga Makarenko on asunut Oulussa kolme vuotta. Hänen musiikkivideonsa Oulussa keskiyöhön saa ensiesityksensä kulttuuritalo Valveella järjestettävässä Muusamatineassa.
Kuva: Jenni Kivimäki
Kun Venäjän hyökkäyssota vuonna 2022 alkoi, Olga Makarenko oli Kiovassa. Herääminen sodan todellisuuteen oli hänelle järkytys.
– Se oli hirveää aikaa minulle, pelkäsin todella. En tiennyt, mitä tehdä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut