Oulun käräjäoikeus antoi taksimatkoihin liittyvän rikostuomion.
Kuva: Matti Räty/arkisto
Oulun käräjäoikeus on antanut tuomion naiselle, joka huijasi Kelaa maksamaan perusteetta taksimatkoja alkukevään 2021 ja alkusyksyn 2022 välisenä aikana.
Oulun eteläpuolella sijaitsevassa pikkukunnassa asunut nainen tilasi taksikyytejä kotiosoitteestaan Oulun yliopistolliseen sairaalaan ja yksityisen lääkärikeskuksen eri toimipisteisiin.
Hän ilmoitti taksien tilaamisen syyksi asioimisen terveydenhuollon toimintayksikössä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut