Nainen riehui ou­lu­lais­ker­ros­ta­lon rap­pu­käy­tä­väs­sä – löi po­lii­sia suo­ja­kil­peen me­tal­li­put­kel­la, sylki ja rim­pui­li

Oulun käräjäoikeus antoi tiistaina tuomion naiselle, joka vastusteli poliiseja kerrostalon rappukäytävässä kesäkuussa 2022 Oulussa.

Kaksi poliisipartiota oli hoitamassa kerrostaloon sijoittunutta virkatehtävää, kun talon rappukäytävässä heitä vastaan tuli aggressiivisesti käyttäytynyt nainen.

Naisella oli kädessään noin 30 senttimetrin mittainen metalliputki. Hän uhkasi käyttää sitä poliiseja vastaan.

Poliisit käskyttivät naista rauhoittumaan, mutta hän ei totellut.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä