Raksilan lukion abit Fanny Raappana ja Patrik Pääaho ovat pakanneet eväät ohjeiden mukaisesti läpinäkyviin rasioihin ja pusseihin. Eväänä on sekä makeaa että suolaista.
Kuva: Tiins Wallin
Raksilan lukion abit Fanny Raappana ja Patrik Pääaho ovat valmiita kuuden tunnin ylioppilaskokeeseen. Eväinä abeilla on suolaista ja makeaa sekä juotavaa.
Perjantain pitkän englannin yo-koe on Raappanalle kirjoitusten ensimmäinen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut