Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Mitä ha­luai­sit kysyä ope­tus­mi­nis­te­ril­tä ma­te­ma­tii­kas­ta ja sen ope­tuk­ses­ta?

Facebookin matematiikkaryhmistä huomasin, että Matematiikan kouluopetuksen seminaarisarja jatkuu Tampereella Nokia Arenalla 29. maaliskuuta. Ensimmäinen osa oli Oulussa syksyllä 2022.

Kansalaiset pääsevät osallistumaan iltapäivän ohjelmaan paikan päällä ja etänä. Ilmoituksessa kehotettiin tekemään luma-opetuksen mieltä askarruttavia kysymyksiä, joihin vastaamassa on opetusministeri Li Andersson. Vuosien mittaan olemme kyselleet opetusministeriltä niin paljon, etten yritä mahduttaa kysymyksiä lähetykseen, vaan jätän tilaa muiden kysymyksille.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa