Oulun käräjäoikeus antoi tiistaina tuomion väkivallanteosta, joka tapahtui Oulun vankilassa syyskuussa 2022.
Kolme miestä oli tuolloin tutkintavankina samalla osastolla Oulun vankilassa. Tuomion mukaan kaksi miehistä meni kolmannen miehen selliin ja ryhtyi pahoinpitelemään häntä.
Miestä lyötiin useita kertoja päähän nyrkeillä, minkä lisäksi häntä lyötiin päähän sukkaan laitetulla säilykepurkilla. Häntä myös tallottiin ja potkittiin sen jälkeen, kun hän oli kaatunut maahan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut