Oulun käräjäoikeus on tuominnut ehdolliseen vankeuteen kaksi miestä, jotka yrittivät huijata Traficomilta lähes 100 000 euroa romutuspalkkioita 50 auton avulla.
Vuonna 1993 syntynyt mies omisti autojen osto- ja myyntiyrityksen ja vuonna 1979 syntynyt mies puolestaan pyöritti metallin kierrätykseen erikoistunutta yritystä.
Nuorempi mies ilmoitti joulukuussa 2020 Liikenne- ja viestintävirasto Traficomille, että 50 hänen omistamaansa ajoneuvoa olisi luovutettu vanhemmalle miehelle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut