Ky­syim­me uusilta kau­pun­gin­val­tuu­te­tuil­ta, miten Oulun maine yrit­tä­jä­kau­pun­ki­na nousisi Kem­pe­leen ve­roi­sek­si

Kaleva haastattelee uusia valtuutettuja kaupungin kehittämiseen liittyvistä aiheista. Marika Koivuniemi, Sauli Tervaniemi, Annemari Eskola ja Maire Mäki pohtivat aihetta yritysten näkökulmasta.

Ouluntullin Neste sijaitsee juuri siinä, missä Oulu vaihtuu Kempeleeksi.

Sen vihreämmälle puolelle uusia yrityksiä tuntuu kohoavan tuon tuostakin, kun raja-aidan takana yritetään pyristellä irti kankeuden ja hitauden maineesta.

Istumme huoltoaseman pöytään kahville neljän uuden kaupunginvaltuutetun, Marika Koivuniemen (vihr.), Sauli Tervaniemen (kesk.), Annemari Eskolan (sd.) ja Maire Mäen (sd.),

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä