Museo- ja tiedekeskus Luuppi Oulusta sai uudessa jaossa opetus- ja kulttuuriministeriöltä 140 000 euroa korona-avustusta.
Kuva: Matti Räty
Opetus- ja kulttuuriministeriö on myöntänyt korona-avustuksina lisää yhteensä lähes 17 miljoonaa euroa museoille, teattereille, orkestereille ja kansallisille taidelaitoksille. Avustus on tarkoitettu tukemaan niiden toimintaa ja tehtävien hoitamista koronapandemian aikana ja auttamaan toimijoita selviämään vaikeiden aikojen yli.