Korkein oikeus: Oulun kau­pun­ki on vel­vol­li­nen mak­sa­maan kou­lun­käyn­nin­oh­jaa­jien ko­ro­na­ke­vään palkat

Korkein oi­keus on rikos- ja rii­ta-asioi­den ylin oi­keus­as­te.
Korkein oi­keus on rikos- ja rii­ta-asioi­den ylin oi­keus­as­te.
Kuva: Korkein oikeus

Korkein oikeus on antanut useita ratkaisuja, jotka koskevat Oulun kaupunkia ja sen koulunkäynninohjaajien palkkoja.

Kaupunki haki KKO:sta muutosta Rovaniemen hovioikeuden tuomioihin, joilla se velvoitettiin maksamaan koulunkäynninohjaajien palkkasaatavia koronakeväältä 2020.

Oulu sulki tuolloin koulunsa useaksi viikoksi hallituksen antaman suosituksen mukaisesti koronaviruspandemian vuoksi.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä