Konsertti-isäntä Kimmo Pihlajamaa haastattelee Oulu Sinfonian ylikapellimestari Rumon Gambaa ennen torstai-illan konserttia Oulun musiikkikeskuksen ravintolassa.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Oulu Sinfonian torstai-illan konserttia edeltää Varaslähtö. Se on lyhyt yleisölle suunnattu keskustelu illan konsertista.
Konsertti-isäntä Kimmo Pihlajamaan haastateltavana syyskauden aloituksessa on Oulu Sinfonian ylikapellimestari Rumon Gamba.
Pihlajamaa raottaa hieman torstai-illan keskustelua.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut