Myllytullin koulun kahdeksasluokkalaiset Linda Lindroos (vas.) ja Stella Manninen ovat tähän mennessä käyttäneet puhelimia koulupäivän aikana välitunneilla.
Kuva: Pekka Peura
Keskiviikkona alkava kouluvuosi tuo mukanaan muutoksen kouluarkeen, kun kännykkäkielto astuu voimaan kaikissa Oulun peruskouluissa.
Oulun alakouluissa puhelimien käyttö on ollut jo tähän mennessä kielletty koulupäivien aikana. Nyt niiden käyttö kielletään myös yläkouluissa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut