Vaalitappion syyt tarkkaan syyniin
Keskustan Oulun piiritoimistolla pureudutaan vaalitappioon ja jalkaudutaan kansan pariin.
Marjo Grip (vas.) ja Sanna Piispanen pohtivat Muhoksen S-marketin edustalla keskustan vaalitappiota. Syy saattoi olla siinä, että puolue ei hallituksessa ajanut riittävästi Pohjois-Suomen asioita.
Kuva: Pekka Peura
Sanna Piispanen ja Marjo Grip Muhokselta pohtivat, miksi keskustan kannatus sukelsi viime vaaleissa myös sen perinteisesti vahvalla alueella, Oulun vaalipiirissä.
– Äkkipäätä tulee sellainen ajatus, että puolue ei ajanut tarpeeksi meidän alueidemme asioita vaikka oli hallituksessa.