Vihiluoto-Oritkari-jääreitti ei ole ollut pariin viikkoon auki jäällä olevan veden vuoksi. Opasteet haettiin pois viime viikonloppuna.
Kuva: Vihiluodon kyläyhdistys
Vihiluodon ja Oritkarin välillä kulkeva jääreitti Kempeleenlahdella on jouduttu sulkemaan tänä vuonna ennätyksellisen varhain.
– Reitille ei ole päässyt jäällä olevan veden vuoksi kahteen viikkoon. Viime viikonloppuna haimme kyltit ja opasteet pois, reittiä ylläpitävän Vihiluodon kyläyhdistyksen puheenjohtaja Matti Niskanen kertoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut