Atte Pirttiaho (vas.) ja Arttu Kattelus aloittivat koulupäivän fysiikantunnilla. Etäkoulu oli Kattteluksen mielestä helpompaa kuin lähiopetus.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Rehtori Outi Ervasti vastaanottaa kahden kuukauden tauon jälkeen palaavia yläkoulun oppilaita Kaakkurin koulun pääovella.
– Tervetuloa takaisin kouluun. Ilmassa on jännitystä, mutta jälleennäkemisen iloa, Ervasti kertoo.
Ulkoa oppilaat siirtyvät rivakasti omiin kotiluokkiin aloittamaan päivän ensimmäistä oppituntia, joka alkaa ja loppuu käsienpesulla.