Hälytysajossa ollut ambulanssi ja henkilöauto kolaroivat Kuusamontiellä perjantaina illalla.
Kolari tapahtui, kun henkilöauton kuljettaja ei ollut havainnut ambulanssia, ja ajoi ambulanssin kylkeen.
Onnettomuus tapahtui Kuusamontien ja Kiiminkijoentien välisessä liikennevaloristeyksessä.
Kiiminginjoentieltä risteykseen ajaneelle henkilöautolle oli palanut vihreät valot, ja Kuusamontietä Oulun suuntaan ajaneelle ambulanssille oli palanut punaiset valot, poliisi kertoo tiedotteessa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut