Kääntymässä ollut henkilöauto törmäsi pyöräilijään Kiimingissä sunnuntaina.
Henkilöauton kuljettaja oli kääntymässä vasemmalle, eikä ollut havainnut vastaan tullutta polkupyöräilijää, kerrotaan Oulun poliisilaitoksen tiedotteessa. Tapahtuma-aikaan ilta-aurinko paistoi matalalta, mikä oli häikäissyt henkilöauton kuljettajaa.
Pyöräilijä loukkasi jalkansa. Hänet kuljetettiin sairaalaan tarkempiin tutkimuksiin.