Auto törmäsi lapseen Kem­pe­lees­sä – Äiti toivoo pa­ran­nus­ta suo­ja­tien tur­val­li­suu­teen

Auto törmäsi lapseen perjantaina Ketolanperäntiellä Ylikylän koulun läheisyydessä. Lapsi oli ollut ylittämässä suojatietä polkupyörällä.

Lapsen äiti Kati Tapio sai ilmoituksen tilanteesta pian tapahtuneen jälkeen.

– Onneksi selvittiin säikähdyksellä. Pieni järkytys oli alussa ja kyynärpäässä ruhje.

Tapio kertoo, että hän on tyytyväinen siihen, miten tilanne hoidettiin.

– Kuljettaja toimi oikein soittaessaan hätäkeskukseen ja saattaessaan lapsen kouluun opettajan luokse.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä