Auto törmäsi lapseen perjantaina Ketolanperäntiellä Ylikylän koulun läheisyydessä. Lapsi oli ollut ylittämässä suojatietä polkupyörällä.
Lapsen äiti Kati Tapio sai ilmoituksen tilanteesta pian tapahtuneen jälkeen.
– Onneksi selvittiin säikähdyksellä. Pieni järkytys oli alussa ja kyynärpäässä ruhje.
Tapio kertoo, että hän on tyytyväinen siihen, miten tilanne hoidettiin.
– Kuljettaja toimi oikein soittaessaan hätäkeskukseen ja saattaessaan lapsen kouluun opettajan luokse.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut