Lavarakennelman keskipiste oli kääntyvä logo, jonka mukana Kaija Koo pyörähti yleisön eteen.
Kuva: Lassi Karvonen
Festivaalikeikka
Kaija Koo Suomipop-festivaalilla 11. heinäkuuta.
Vajaat kaksi vuotta sitten Kaija Koosta tuli ensimmäinen suomalainen naispuolinen sooloartisti, joka on konsertoinut Helsingin Olympiastadionilla.
Niinpä, kauniina heinäkuisena iltana Oulun Kuusisaaressa esitin kysymyksen: Miksi juuri hänestä on tullut suomipopin kuningatar?
On tietenkin hyvä lähtökohta, että tunnin keikkasetissä kuulluista 12 kappaleesta liki jokainen on hitti, ja varastossa olisi ollut lisääkin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut