Pysäköintitalo
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Ki­vi­sy­dän täyttää 10 vuotta, onneksi olkoon

5
Oulun asemanseutu ei tarvitse parkkitaloa, samalla rahalla laajennetaan Kivisydäntä
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Oulun ase­man­seu­tu ei tar­vit­se park­ki­ta­loa, samalla rahalla laa­jen­ne­taan Ki­vi­sy­dän­tä

26
Uuden Oulun yliopistollisen sairaalan pysäköintitilat otetaan käyttöön syyskuussa

Uuden Oulun yli­opis­tol­li­sen sai­raa­lan py­sä­köin­ti­ti­lat otetaan käyt­töön syys­kuus­sa

8
Rehapoliksen parkkitalon repsottavat pellit huolestuttavat oululaisia – "Kovalla tuulella meinaavat irtoilla"

Re­ha­po­lik­sen park­ki­ta­lon rep­sot­ta­vat pellit huo­les­tut­ta­vat ou­lu­lai­sia – "Ko­val­la tuu­lel­la mei­naa­vat ir­toil­la"

9
Syyskuun puolivälissä asiakkaille avattava Rauhaparkki tuplaa OYSin asiakaspysäköinnin – sairaala-alueelle on tulossa myöhemmin vielä lisää parkkitilaa

Syys­kuun puo­li­vä­lis­sä asiak­kail­le avat­ta­va Rau­ha­park­ki tuplaa OYSin asia­kas­py­sä­köin­nin – sai­raa­la-alueel­le on tulossa myö­hem­min vielä lisää park­ki­ti­laa

9