OYSin teho-osaston pienimmät potilaat pärjäävät vain luovutetulla äidinmaidolla
2
Kolumni
Kommentti: Luovutin äidinmaitoa, ja se on merkittävin asia, jonka olen tälle yhteiskunnalle tehnyt
4
Vauvat OYSin teho-osastolla eivät pärjää ilman luovutettua äidinmaitoa – Pienimmille annos on vain puoli millilitraa kerralla
15
THL kerää äidinmaitonäytteitä ympäristömyrkyille altistumista käsittelevään tutkimukseen – Rovaniemellä rekrytoidaan jo vapaaehtoisia
OYS:n äidinmaitokeskus toivoo lisää luovuttajia – äidinmaito tärkeää erityisesti keskosille