16-vuo­tias poika syyl­lis­tyi vä­ki­val­tai­suuk­siin Oulun seudun per­he­ko­dis­sa

Oulun käräjäoikeus antoi maanantaina tuomion toistuvasti aggressiivisesti käyttäytyneelle pojalle.

16-vuotias poika oli sijoitettuna Oulun seudulla sijaitsevaan perhekotiin. Hän alkoi häiritä koulun oppituntia elokuussa 2022. Yksi oppilaista meni pojan luo, jolloin heidän välilleen syntyi painitilanne.

Opettaja ryhtyi erottamaan heitä toisistaan, jolloin poika tönäisi opettajaa selkään ja vähän myöhemmin kaksi kertaa rintakehään.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä