Urho Ahonpää johti joukkoa tutustumaan Pyhännälle avatun lääkäriaseman palveluihin. Toimintaan tutustuttuaan hän oli tyytyväinen näkemäänsä ja tuumi palvelun tulleen todelliseen tarpeeseen.
Kuva: Sari Kihnula
Lääkäripalvelut palasivat Pyhännälle, kun yksityinen lääkäriasema avasi ovensa. Pohteen terveysasema on ollut yli vuoden ilman lääkäriä kunnassa.
Avajaisiin saapuneita tervehti valkoiseen takkiin sonnustautunut työterveyden erikoislääkäri ja yleislääkäri Olli Heikkilä.