Oulun keskustaan halutaan enemmän pyöräteitä, esimerkiksi sellaisia kuin Hallituskadulla on ollut useita vuosia.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Pyöräilyä halutaan sujuvoittaa valtuustoaloitteen mukaan Oulun keskustassa. Valtuustoaloitteessa esitetään, että Linnankadulle, Kajaaninkadulle, Saaristonkadulle ja Puistokadulle rakennettaisiin pyörätiet.
Perustelu kuuluu, että pyöräily Oulun keskustassa on nykyisellään monin paikoin epäjohdonmukaista ja hankalaa, koska pyöräily kulkee edellä mainituilla kaduilla kokonaan tai osin ajoradoilla.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut