Oi voi, kyllä on Suomen hallituksella kurjaa, kun kansa ei mene töihin, kuluta, lisäänny, hoida omia vanhuksiaan, kehtaa sairastaakin eikä ymmärrä edes kuolla ajoissa. Kaiken huipuksi kansalaiset synkistelevät!
Sääliksi käy hienoa hallitusta, jolla on näin surkea kansa.
Hallituksen aloittaessahan meille kerrottiin, että velkalaiva pitää saada kääntymään. Nyt paatti on uppoamassa kokonaan, vaikka valtiontalouden alijäämään syylliset köyhät, työttömät ja muut maanvaivat on heitetty yli laidan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut