Kolumni

Uto­pis­ti­nen visio: Mitä jos työ­voi­ma­toi­mis­to tar­joai­si­kin työt­tö­mil­le työtä?

Oi voi, kyllä on Suomen hallituksella kurjaa, kun kansa ei mene töihin, kuluta, lisäänny, hoida omia vanhuksiaan, kehtaa sairastaakin eikä ymmärrä edes kuolla ajoissa. Kaiken huipuksi kansalaiset synkistelevät!

Sääliksi käy hienoa hallitusta, jolla on näin surkea kansa.

Hallituksen aloittaessahan meille kerrottiin, että velkalaiva pitää saada kääntymään. Nyt paatti on uppoamassa kokonaan, vaikka valtiontalouden alijäämään syylliset köyhät, työttömät ja muut maanvaivat on heitetty yli laidan.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut