Tie­de­toi­mit­ta­jain liitto pal­kit­si Oulun ylio­pis­ton tie­de­vies­tin­nän mais­te­rioh­jel­man – Myös Lapin ylio­pis­ton Ark­ti­sen kes­kuk­sen vies­tin­tä­tii­mi sai pal­kin­non

Tiedetoimittajain liitto päätti myöntää Oulun yliopiston tiedeviestinnän maisteriohjelmalle Tiemalle vuoden 2025 tunnustuspalkinnon uraauurtavasta kehitystyöstä ja tiedeviestinnän koulutuksesta ainoana laatuaan Suomessa.

Palkitsemisella liitto haluaa osoittaa arvostusta tiedeviestinnän ammattilaisuutta kohtaan ja nostaa suurempaan tietoisuuteen, että tällaisia osaajia Suomessakin on koulutettu yliopistotasolla.

Palkinnolla liitto haluaa osoittaa, että koulutus on noteerattu ja että sitä arvostetaan tiedeviestijöiden keskuudessa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä